loading...
من و تو
صفابخش بازدید : 51 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

                                        بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comباور کن آنقدر از حوالی دلم گذشته ای

که چشمهای صبورم

از قطره قطره ی فاصله ها

متبرک می شوند

دیروز بی عشق

                      پشت هوای دلتنگی آینه ها                        

جا مانده بودم

نفرین

نفرین به مشرق تنهایی
بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به وبلاگ من خوش اومدین. امید وارم که خوشتون بیاد. هر نظر و انتقادی در باره وبلاگ دارین بیان کنید تا من هم در بهتر شدن و بلاگ تلاش کنم. متشکرم. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اون چیزهایی که تو وبم نوشته فقط یه مخاطب داره "او". خدای من اولین و آخرین کسی که همیشه داشتمش! ♥♥دوستش دارم♥♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 1,742